خصوصیت های شایسته ترین کرم پودر
نوشته شده توسط : علی پور

کرم پودر فلورمار نوع مات شماره ۳۰۲

بهترين مارك كرم پودر

کرم پودر پمپی فلورمار دسته مات جنس مرزوبوم ترکیه بوده و مطلوب پوست های نرمال و کم آب می­ باشد. این فرآورده با پوشش دهی عالی و بافتی سبک و مخملی به خیر جذب پوست شما گردیده و ظاهری مات و بی ­نظیر به طور شما می ­بخشد. این مال دربردارنده ویتامین E بوده و بافتی قابل انعطاف و هماهنگ با پوست شما تولید میکند و از بی آبی پوست چهره نیز دوری می ­نماید. ماندگاری بالای این متاع به شما این قابلیت را می ­دهد تا در حین روز پوستی قابل انعطاف و مات فارغ از هیچ سیرتکامل برقی داشته باشید.

پوشش دهی مطلوب
دربردارنده ویتامین E
پرهیز از تولید درخشان شدن ناشی از چربی

خصوصیت های شایسته ترین کرم پودر
پوشانندگی: پوشانندگی کرم پودر یک کدام از فاکتور های مهم گزینش آن میباشد و شاید بتوان ذکر کرد اولی سوالی که یک فرد راجع به یک کرم پودر به ذهنش خطور می‌کند پوشانندگی آن میباشد؟ استعمال از شایسته ترین کرم پودر با پوشانندگی بالا به شما این قابلیت را می­ دهد تا نواقص چهره مثل جای جوش و یا این که آسیب را به راحتی کاور نمایید.

ضد آلرژی: به جهت تماس بدون واسطه کرم پودر با پوست رخ، در رخ گزینش یک کرم پودر نا مرغوب ممکن میباشد آلرژی هایی بر روی پوست شما ساخت شود. پس بهتر میباشد پیش از گزینش به‌این پارامتر نیز دقت­ ویژه داشته باشد.

بافت سبک: بافت قابل انعطاف و سبک نیز فاکتوری مهم در تعیین شایسته ترین کرم پودر به شمار می­ رود. به دلیل آن که یک کرم پودر با بافتی سبک جلوه ای بهتر بر روی فیس داشته و حالتی طبیعی به طور می ­دهد به خصوص درصورتی که از کرم پودر برای گریم استعمال می­ فرمائید در ادامه کرم پودری با بافت سبک باشید.

حفظ کننده در قبال UV: در بعضی از شایسته ترین کرم پودر ها خاصیتی مانند کرم های ضد آفتاب نیز قرار داده شده‌است. با استعمال از این دسته از کرم پودرها دیگر نیازی به به کارگیری از ضد آفتاب ندارید.

نکته حائض اهمیت دیگر در تعیین شایسته ترین کرم پودر اعتنا به پوست میباشد. پیش از گزینش کرم پودر بهتر میباشد جور پوست خویش را شناسایی نمائید و متناسب با آن شایسته ترین کرم پودر را تعیین نمایید تا در زمان به کار گیری از آن مبتلا خطاها پوستی نشوید.





:: برچسب‌ها: بهترين مارك كرم پودر ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: